Η απάντηση της Fraport Greece στους «Αετούς Κρήτης»

0
124

Την δική της απάντηση στην ανακοίνωση του συλλόγου «Αετοί Κρήτης» εξέδωσε η Fraport, μετά την καταγγελία για αδικαιολόγητη συμπεριφορά και έλλειψη σεβασμού σε μέλη της ομάδας, σε πρόσφατη πτήση τους στο αεροδρόμιο Χανίων (δείτε εδώ). 

Η ανακοίνωση:

«Σε συνέχεια της ανακοίνωσης που εκδώσατε, με την οποία εκφράζετε τη διαμαρτυρία σας για περιστατικό που έλαβε χώρα το βράδυ της 31η Μαρτίου 2018, στο Αεροδρόμιο Χανίων, αισθανόμαστε την ανάγκη να αποκαταστήσουμε την αλήθεια, γνωρίζοντάς σας τα παρακάτω:

Από την 11η Απριλίου, 2017, ημέρα κατά την οποία η Fraport Περιφερειακά Αεροδρόμια της Ελλάδας Α ΑΕ ανέλαβε τη διαχείριση του Αεροδρομίου των Χανίων «Ι. Δασκαλογιάννης», η εταιρεία μας -ως οφείλει- τηρεί πιστά όλους τους κανονισμούς ασφαλείας, όπως αυτοί ισχύουν σε όλα τα ευρωπαϊκά αεροδρόμια.

Στο πλαίσιο της τήρησης των κανονισμών ασφαλείας, το σημείο παραλαβής μεγάλων αντικειμένων (και τροχήλατων αμαξιδίων) στο αεροδρόμιο των Χανίων, μεταφέρθηκε στη σημερινή του θέση. Από το εν λόγω σημείο κλήθηκαν και τα μέλη του συλλόγου σας να παραλάβουν τα τροχήλατα αμαξίδια, γεγονός που εξασφαλίζει και την προσωπική τους ασφάλεια. Το αίτημά σας που απευθύνθηκε στο αρμόδιο προσωπικό για τη χρήση θύρας κινδύνου ως σημείο παραλαβής των τροχήλατων αμαξιδίων αποτελεί ασύμβατη με τους κανόνες του αεροδρομίου πρακτική, την οποία δεν δυνάμεθα να ακολουθήσουμε.

Οι εν λόγω υπάλληλοι, αντιλαμβανόμενοι τον έντονο προβληματισμό που προκλήθηκε, και με γνώμονα την άμεση εξυπηρέτησή των επιβατών, προσφέρθηκαν να μεταφέρουν οι ίδιοι τα τροχήλατα αμαξίδια από τον χώρο παραλαβής και να τα παραδώσουν στους κατόχους τους. Ωστόσο, οι συγκεκριμένοι επιβάτες –μέλη του συλλόγου σας- αρνήθηκαν τη βοήθεια των υπαλλήλων.

Η εταιρεία μας λυπάται ειλικρινά για την αναστάτωση που προκλήθηκε στα μέλη του συλλόγου σας. Ωστόσο, εκπλησσόμεθα με τις αιτιάσεις που αποδίδονται στην εταιρεία για το εν λόγω περιστατικό, δεδομένου ότι ενεργήσαμε με πρώτιστο γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών, επιδεικνύοντας τη δέουσα επιμέλεια, υπευθυνότητα και ευαισθησία.

Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο του έργου αναβάθμισης του Αεροδρομίου, η εταιρεία μας έχει θέσει ως προτεραιότητα τη βελτίωση των υπηρεσιών προς άτομα με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα και της προσβασιμότητάς τους στα αεροδρόμια. Αξίζει δε να σημειώσουμε ότι η εταιρία μας έχει ήδη προβεί σε συνάντηση με την ΕΣΑμεΑ, με σκοπό τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών σε άτομα με αναπηρία και με μειωμένη κινητικότητα».