Συνταγές και facebook “όχημα” για μια πιο υγιεινή διατροφή

0
135

Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγουν δύο μελέτες από το Πανεπιστήμιο του Όρεγκον, αφού ανέλυσαν δεδομένα από την καμπάνια “The Food Hero”, μια καμπάνια που “τρέχει” από το 2009 με στόχο να βοηθήσει οικογένειες χαμηλού εισοδήματος του Όρεγκον να καταναλώνουν πιο θρεπτικά και υγιεινά τρόφιμα. Εκτός από καμπάνια μέσω διαδικτύου, το πρόγραμμα συμπεριέλαβε και events γευσιγνωσίας σε σχολεία και κοινότητες του Όρεγκον.
«Το να κάνουμε τους ανθρώπους να αλλάξουν τη διατροφή τους και τη διατροφική τους συμπεριφορά, ειδικά όταν δεν έχουν πολλά χρήματα, είναι πολύ δύσκολο. Αυτό το πρόγραμμα όμως βοήθησε στο να επιτευχθεί αυτό”, τόνισε η καθηγήτρια Διατροφής στο Κολέγιο Δημόσιας Υγείας και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Πανεπιστημίου του Όρεγκον, Melinda Manore.

H μία από τις δύο μελέτες, εξερεύνησε το πώς αναπτύχθηκε και δοκιμάστηκε το Food Hero. Στόχος του προγράμματος ήταν η αύξηση της κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών, με μια ιδιαίτερη έμφαση στις γυναίκες χαμηλού εισοδήματος. H στρατηγική της καμπάνιας περιλάμβανε καθαρά και στοχευμένα μηνύματα, γραμμένα σε απλή γλώσσα, με θετικό και ρεαλιστικό τρόπο, που πρόσφερε απλά εργαλεία δράσης.

Η άλλη μελέτη, εξέτασε τη συνταγή του Food Hero σε μεγαλύτερο βάθος. Οι συνταγές που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπάνια, ήταν απλές, υγιεινές και δοκιμασμένες ώστε να αρέσουν στα παιδιά. Μέχρι σήμερα, οι συνταγές του Food Hero έχουν προβληθεί εκατομμύρια φορές από το website και τα κοινωνικά δίκτυα!

«Όλες οι συνταγές ήταν απλές αλλά και φθηνές, για τις οικογένειες με σφιχτό προϋπολογισμό. Πολλές οικογένειες δεν έχουν την οικονομική πολυτέλεια του να αποτύχει μια συνταγή τους ή να καταλήξουν με ένα πιάτο που δεν θα αρέσει σε όλη την οικογένεια», σημείωσε η Manore.

«Δεδομένου ότι το 95% των συνταγών του Food Hero περιέχουν φρούτα ή/και λαχανικά, οι άνθρωποι που δοκίμασαν τις συνταγές μας βοηθούν στο να πιάσουμε τον πρώτο στόχο αυτής της καμπάνιας, που είναι να ενθαρρύνουμε την κατανάλωση περισσότερων φρούτων και λαχανικών, ειδικά μεταξύ των οικογενειών με χαμηλό εισόδημα», σημείωσε η υπεύθυνη των social media της καμπάνιας, Lauren Tobey.

Πηγή: stogiatro.gr