Σκληρή κριτική στη Fraport για την τιμολογιακή της πολιτική

0
88
φωτο αρχείου

«Η τιµολογιακή πολιτική της Fraport δεν έχει καµία επιχειρηµατική λογική και προσβλέπει απλά στον αφανισµό του λεγόµενου αεροτουρισµού αλλά και της γενικής αεροπορίας από την Ελλάδα». Με αυτά τα λόγια σχολιάσε ο Χρήστος Λεοντόπουλος, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Πιλότων, το λεγόµενο «φαινόµενο Fraport», κατά την ομιλία του στo 12ο συνέδριο « ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ», που οργανώθηκε από την εταιρεία iFORCE Επικοινωνίες, και διεξήχθη στο αµφιθέατρο του Υπουργείου Μεταφορών, στις 6 Ιουνίου.

Μεταξύ άλλων, ο οµιλητής  είπε:

«Παρότι η Πανελλήνια Ένωση Πιλότων υποστηρίζει τα αναπτυξιακά έργα της συγκεκριµένης ιδιωτικής εταιρείας, εντούτοις, δεν µπορεί να µην καυτηριάσει την νέα τιµολογιακή της πολιτική, µε τον δεκαπλασιασµό των τελών προσγείωσης και parking των ελαφρών αεροσκαφών µέσα σε 2 χρόνια και στα 14 περιφερειακά αεροδρόµια της χώρας.

Η τιµολογιακή πολιτική της Fraport δεν έχει καµία επιχειρηµατική λογική και προσβλέπει απλά στον αφανισµό του λεγόµενου αεροτουρισµού αλλά και της γενικής αεροπορίας από την Ελλάδα. Τα τέλη προσγείωσης και λιµενισµού ελαφρών αεροσκαφών στα 14 ελληνικά αεροδρόµια είναι πολλαπλάσια και από τα πιο ακριβά αεροδρόµια που εξυπηρετούν την γενική αεροπορία στην Ευρώπη.

Είναι επίσης «άξιο θαυµασµού» ότι αυτά τα τέλη είναι πολλαπλάσια ακόµα και από Ευρωπαϊκά αεροδρόµια που επίσης διαχειρίζεται η ίδια η Fraport στην Ευρώπη. Ήδη στην Κέρκυρα παρατηρείται µείωση κατά 85% των αφίξεων µικρών ελαφρών αεροσκαφών από το εξωτερικό το τελευταιο χρόνο.

Επίσης, ενδιαφέρον είναι ότι στο σχεδιασµό των χώρων των αεροδροµίων, η Fraport µειώνει τις θέσεις πάρκινγκ αεροσκαφών γενικής αεροπορίας, αντί να τις αυξάνει, προς όφελος των αερογραµµών αλλά και αγνοεί, προς το παρόν, τα έργα υποδοµής για ανεφοδιασµό καυσίµων µικρών αεροσκαφών, όπως υποτίθεται ότι επιβλέπει η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Ελλάδος σύµφωνα µε σχετικά µνηµόνια».

Στη συνέχεια του συνεδρίου, ο κύριος Ιωάννης Παπάζογλου, Corporate Communications Μanager,Fraport Greece, όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου παρουσίασε αναλυτικά µε χρονοδιάγραµµα τα τρέχοντα έργα της αξιοποίησης των 14 αεροδροµίων που διαχειρίζεται η εταιρεία, απέφυγε όµως να σχολιάσει οποιοδήποτε από τα προβλήµατα, που η ίδια η Fraport δηµιουργεί στην γενική αεροπορία της Ελλάδος.

Όπως ανακοινώθηκε στο συνέδριο, τις προσεχείς ηµέρες θα συνεχιστεί η διαβούλευση, προκειµένου να υπάρξει µια καλύτερη διαχείριση της γενικής αεροπορίας τόσο από την Fraport όσο και από τους αρµόδιους φορείς της πολιτείας.

ΠΗΓΗ: airnews.gr